Var med bästisen !!

Idag så var jag med Erika. Vi bestämmde att jag skulle sova över hos henne ! Eh...KUL!! Vi såg på film (och så kom polly ) Myste ... skrattade ... som vanligt =P Vi gjorde mkt mer !! Sen på morgonen så gick vi ner och åt frukost . Hade kul och skrattade !! =P Sen så gjick vi till mig och skrattade ... och spelade dator och mkt mer !! Då bestämmde vi att hon skulle sova över hos mig. ROLIGT !!! =) Då såg vi på mean girls (film) skrattade =D Åt popcorn...*mariekeks* =P Speciellt Erika !! hehe .. Sen gjick vi ut till stugan. Vi skulle sova där. Där spelade vi Uno . Och banka bäver ( kortspel). Skrattade .. Ännu mer =P Sen så somnade vi ... sen så vaknade vi !! =P  Då satt vi och pratade. Sen gjick vi in och åt frukost. Gott .. Sen så fick vi lite brottom. Vi skulle ge Kenzo mat. Så vi skyndade oss att cykla ner på Ica o säga nåt till Cissi. Sen så cyklade vi snabbt upp och matade Kenzo och var med han en liten stund. Sen så skulle jag hem och äta lunch. Efter jag hade ätit upp så for jag till Erika . Då var vi med Kenzo ett tag till. Sen cyklade vi ner och hämtade hennes Lillebror Figo. Sen skrattade vi ... =P 

The End ... =D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0