Norrfällsviken ( 27 Juli )

Idag så for mamma pappa och jag till Norrfällsviken ! As kul !!! Direkt när vi kom dit så slog vi upp filt på stranden och åt Tacos...( mjuktbröd ) där. Mums ... Sen låg vi där ett tag och myste. Sen sprang jag upp och köpte godis. Och sen satt vi och åt det där. 8D Sen frågade jag mamma om vi skulle gå ut på bryggan. Då gjorde vi det. Då sa mamma att jag skulle få 1 tia om jag hoppade i ! Det ville jag såklart ha !! ( Alla vill väl ha det =P ) Så jag höll på typ 15 min för att försöka att hoppa i . Det funkade !! =D Sen efter det så gjick vi upp och spelade mini golf. Det var as kul !!!!! Jag vann !! =D ... Skojja ! Jag förlorade ... som vanligt... =P Ännu en askul dag var förbi !!


´The End


Kommentarer
Postat av: Fanny

KUL :D Ja skulle villa hänga med:p

2008-07-28 @ 09:58:24
URL: http://faani.blogg.se/
Postat av: Fanny

JAA .. :P

2008-07-31 @ 10:25:12
URL: http://faani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0