Motorcykel utflykt ( 26 Juli )

Idag så var pappa och jag på en motorcykel utflykt. =) Efter lunchen så for vi iväg till Bönhamn. Där hade vi tänkt att fika men dom hade ingen Glass som jag kunde äta. * Jag måste ha mjölkfri * Men vi gjick runt ett tag och tittade lite. Sen for vi vidare till nordingrås Ica nära. Där tänkte vi att det borde finnas en mjölkfri glass. Det gjorde det , INTE... Så då fick jag ta en dricka och en lakrisstång. Pappa tog en glass. Mums ... Vi gjick ut och åt den. Sen så for vi vidare till storsjön. Där badade jag , hoppade studsmatta. Sen for vi hem. Och nu sitter jag och skriver på bloggen. Sen ska pappa och jag mysa vid tv:n ...

The End


Kommentarer
Postat av: Fanny

Låter mkt kul :P

2008-07-27 @ 15:13:32
URL: http://faani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0