En bra sak, men resten dåligt!!

I söndags så var jag i Umeå och hälsade på mina systrar, kusiner och min farmor.
När vi var hos mina kusiner så var jag med min kusin Linnéa. Jag fixade Kramkalas
åt henne då. Det är en sida där man typ chattar och så. Vi skrattade också väldigt mkt!
Sen när vi var hos farmor så satt vi typ bara och pratade. Sen for vi till mina systrar. Dom
heter Nicolina och Ida-sara.SKIT SNÄLLA!!! Vi kvar julklapparna åt dom. Och dom hade
julklappar till mej mamma och pappa. Jag fick SKIT SNYGGA  kläder!! Jag fick: Ett linne.
 Och över det så fick jag som en kofta eller hur jag ska säga. Det var en svart tunn kofta
iaf. Och jag fick ett tjockt skärp som jag ska ha ovanpå det sen. Dom har jätte bra smak tycker
jag!! Sen fick ja smink av dom också. Sen när vi for hem så somnade jag på en gång!
Klockan var 22:00 tror jag. Jag var jätte trött då!! Sen mitt i natten så vaknade jag och var
alldeles svettig och stressad. Jag hade tydligen feber. Jag hade haft det hela dagen
tror vi. Sen så har jag haft feber till idag. Idag är det tis. Mamma tror att jag inte kan komma
till skolan förns på torsdag. TRIST... Det ända jag kan typ göra är att se på tv och spela
tv-spel. Önskar jag blir frick snart!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0